Kata kata terakhir dari Pengerusi KRT RTU 2015/2016

Berikut merupakan kata kata terakhir dari Pengerusi KRT Taman Raja Tun Uda sesi 2015 /2016,  Encik Mohd Sani Mohd Nor...


Terima kasih kepada AJK 2014-2015 yang telah membantu dan memberi peluang kepada Saya memimpin tuan-tuan dan puan-puan sekalian.
Berkat sokongan tuan-tuan dan puan-puan segala rintangan yang dihadapi dapat saya harungi dengan lancar.
Pengalaman menjadi Pengerusi RTU merupakan satu pengalaman yg berharga dalam lipatan sejarah saya..rupa-rupanya menjadi pemimpin bukannya perkara yang senang kerana banyak perkara terpaksa Kita korbankan dan semua itu Saya takkan ungkitkan..
Saya mengharapkan sekiranya sepanjang kepimpinan saya sekiranya ada Salah dan silap mohon diampunkan dan sekiranya berlaku ketidakadilan saya juga memohon kemaafan agar saya mendapat keberkatan..
TERIMA KASIH kepada AJK 2014-2015 jasa anda tidak dapat dinilai dgn wang ringgit saya doakan agar Kita semua mendapat Berkat..saya juga memohon kepada semua AJK terus bagi komited kepada Pengerusi baru Sbb Kalau Kita Tak mengerakkan Taman kita saper lagi yg Nak buat..
Mohd Sani Mohd Nor.

Ulasan